• Feyenoord Soccer Camp bij s.v. Walcheren

Ben jij tussen de 6 en 16 jaar en wil jij deze zomervakantie trainen als een Feyenoord-voetballer? Doe dan mee aan een Feyenoord Soccer Camp! De voetbalkampen staan onder leiding van oud-spelers van Feyenoord en vinden plaats bij s.v. Walcheren op 25 en 26 Juli.

De voetbalkampen van Feyenoord zijn voor spelers en keepers en voor jongens en meiden. Alle informatie over de Soccer Camps vind je hier.

Op deze pagina kun je je inschrijven voor het Feyenoord Soccer Camp Zomer bij s.v. Walcheren op maandag 25 en dinsdag 26 juli 2022. Tijdens dit voetbalkamp train je twee dagen op de Feyenoord-manier onder leiding van ervaren trainers. Het voetbalkamp vindt plaats op Sportpark Bonedijke in Vlissingen.

Locatie: Sportpark Bonedijke, Vlissingen.

Datum: Maandag 25 & dinsdag 26 juli 2022.

Trainingstijd: 09.00 - 16.00 uur.

Leeftijd: Deze sessie is voor spelers van 6 t/m 16 jaar (jongens en meiden).

Prijs: €156,- per deelnemer.

Korting: Je ontvangt korting in de volgende gevallen:

• 5% korting bij eerdere deelname aan een Feyenoord Soccer Schools activiteit

• 5% korting voor leden van de Feyenoord Juniorclub Kameraadjes