• KLEDINGLIJN

De clubkleuren van onze vereniging zijn geel en wit (geel shirt, witte broek en gele kousen). Wij hechten dan ook veel waarde aan een uniforme kledinglijn vanwege de herkenbaarheid en uitstraling. Deze uniforme kledinglijn in onze clubkleuren is ook voorzien van het logo van s.v. Walcheren of de tekst "s.v. Walcheren". In overleg met onze leverancier is een kledinglijn vastgesteld, die o.a. wedstrijdtenues, trainingspakken, trainingssets en tassen omvat. Alle artikelen zijn voorzien van ons logo.

Met ingang van 1 juni 2016 heeft de vereniging een exclusiviteitsovereenkomst afgesloten met Quick Teamwear en Sportpoint de Bie in Vlissingen. Sportpoint de Bie heeft het alleenrecht van gebruik van het clublogo voor bedrukkingen op kleding, tassen en andere artikelen.

De vereniging pleegt contractbreuk als er elders en/of een ander kledingmerk wordt aangeschaft. Deze overeenkomst is echter met grote zorgvuldigheid tot stand gekomen en levert niet alleen de vereniging grote voordelen op, maar ook onze teams, leden en sponsoren. Wij hopen dan ook dat een ieder het belang hiervan inziet.

De vereniging probeert zoveel mogelijk teams te voorzien van shirts, complete wedstrijdtenues, tassen en/of trainingspakken. Dit kan alleen indien er sponsors beschikbaar zijn en is dus geen recht. In alle andere gevallen dienen de leden hun eigen shirt, broekje en sokken aan te schaffen. Heb jezelf mogelijk een kledingsponsor, neem dan contact op met de sponsorcommissie via : pr@svwalcheren.nl. Er zijn diverse mogelijkheden voor sponsoring (shirts, tenues, tassen, trainingspakken).

Neem bij vragen of opmerkingen contact op met Jos Ruigrok. Die is op zaterdag altijd wel aanwezig in het clubhuis.